'Oλο το ιατρικό σου ιστορικό στα χέρια σου
Ο Όμιλος Hellenic Healthcare Group, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες, καινοτομεί και δημιουργεί τον Προσωπικό Φάκελο Υγείας του ασθενή με την ηλεκτρονική εφαρμογή my-Ygeia.

Η εφαρμογή προσφέρει άμεση και εύκολη πρόσβαση στο ιατρικό αρχείο κάθε ασθενή/ εξεταζόμενου στα Θεραπευτήρια του Ομίλου HHG (Υγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα, Metropolitan General και Creta Inter Clinic), καθώς και στα διαγνωστικά του κέντρα, Healthspot.
Τι είναι το my-Ygeia;
Ο Προσωπικός Φάκελος Υγείας my-Ygeia αποτελεί μια καινοτόμο εφαρμογή ψηφιακής αποθήκευσης και διαχείρισης ιατρικών εξετάσεων και δεδομένων. Μέσα από ένα digital, φιλικό για τον χρήστη, περιβάλλον προσφέρει μοναδικές δυνατότητες για ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για αποτελέσματα εξετάσεων, καθώς και διαχείριση και αποστολή ιατρικών εξετάσεων και δεδομένων για σύγκριση και αξιολόγηση σε γιατρό της επιλογής του ασθενή από σταθερή ή κινητή συσκευή, πάντα με σεβασμό στα ευαίσθητα προσωπικά του δεδομένα.
Τι προσφέρει η εφαρμογή my-Ygeia;
Το my-Ygeia αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο τόσο για τους ασθενείς/εξεταζόμενους που μπορούν πλέον να λαμβάνουν έναν πιο ενεργό ρόλο στη φροντίδα της υγείας τους όσο και για τους γιατρούς.
Η πιο σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία στα χέρια του ασθενή
Η πρόσβαση στο ιατρικό ιστορικό είναι άμεση και εύκολη, ενώ, παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα στο θεράποντα ιατρό να συγκρίνει παλαιότερες εξετάσεις ή δεδομένα με νεότερα, σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που συμβάλλει στην ορθότερη διαχείριση και αντιμετώπιση των θεμάτων υγείας του ασθενή.
Τα ιατρικά δεδομένα:
- μεταφέρονται εύκολα και η φύλαξή τους είναι ασφαλής
- ενημερώνονται συνεχώς
- αποστέλλονται εύκολα ηλεκτρονικά (με email) όπου κρίνει και επιθυμεί ο χρήστης
- είναι διαθέσιμα από όποιο θεραπευτήριο του Ομίλου HHG και αν επισκέφθηκε ο χρήστης τα τελευταία χρόνια
Ο χρήστης:
- Έχει άμεση πρόσβαση σε εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις.
- Μέσω βιομετρικών στοιχείων (αναγνώριση προσώπου, δακτυλικό αποτύπωμα), έχει γρήγορη, εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στην εφαρμογή.
- Λαμβάνει άμεση βοήθεια καθώς σε οποιοδήποτε σημείο της διαδικασίας, υπάρχει η επιλογή «Χρειάζεστε βοήθεια;»
- Ενημερώνεται με ειδοποιήσεις (notifications) όταν οι ιατρικές του εξετάσεις είναι έτοιμες καθώς και για νέες υπηρεσίες των Θεραπευτηρίων του Ομίλου.
Διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων
Η εφαρμογή my-Ygeia διασφαλίζει απόλυτα την προστασία των προσωπικών δεδομένων και δεδομένων υγείας του ασθενή, αφού εφαρμόζει αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας και πρόσβαση παρέχεται μόνο στον κύριο χρήστη, καθώς και σε εξουσιοδοτημένους χρήστες από τον ίδιο.
Πώς γίνεται η εγγραφή;
Η διαδικασία εγγραφής είναι απλή και σύντομη και ολοκληρώνεται Online από κινητή ή σταθερή συσκευή, χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε Θεραπευτήριο ή Κέντρο του Ομίλου HHG.
Κατέβασε σήμερα δωρεάν την εφαρμογή my-Ygeia σε κινητές συσκευές iOS και Android.
iOS https://apps.apple.com/gr/app/my-ygeia/id1562097988
& Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hhg.phr.prod&hl=en&gl=US
Κατά την εγγραφή σου στον Προσωπικό Φάκελο Υγείας, my-Ygeia, χρειάζεται οπωσδήποτε να έχεις:
- ενεργό προσωπικό λογαριασμό e-mail
- προσωπικό αριθμό κινητού τηλεφώνου
- αστυνομική ταυτότητα
Αφού κατεβάσετε την εφαρμογή my-Ygeia
Ένας συνεργάτης μας θα ενεργοποιήσει τον λογαριασμό σου και θα σου αποσταλούν με e-mail τα στοιχεία εισόδου στην εφαρμογή. Οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείς μπορείς να ενημερώσεις τα στοιχεία σου, ακόμα και να αλλάξεις τον κωδικό εισόδου από τη σελίδα Προφίλ της εφαρμογής.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210 686 7955
Οδηγίες εγγραφής της εφαρμογής
Για να κατεβάσεις την εφαρμογή my-Ygeia, μπαίνεις ανάλογα τη συσκευή σου, στο App Store ή στο Google Play και πληκτρολογείς στην αναζήτηση: my-Υgeia και πατάς εγκατάσταση.
Κατεβάστε την Εφαρμογή για iOS Κατεβάστε την Εφαρμογή για Android
Μόλις ολοκληρωθεί η εγκατάσταση, το εικονίδιο της εφαρμογής my-Ygeia θα εμφανίζεται στο κινητό σου.
Βήματα για την εγγραφή σου
1. Την πρώτη φορά που θα ανοίξεις την εφαρμογή στο κινητό σου θα χρειαστεί να κάνεις την εγγραφή σου.
Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις γλώσσα Ελληνικά ή Αγγλικά.

Επιλέγεις «ΕΓΓΡΑΦΗ» και στη συνέχεια αποδέχεσαι τους «Γενικούς όρους χρήσης» πατώντας συνέχεια.
2. Επιλέγεις τη Μονάδα Υγείας που σε ενδιαφέρει
Ενεργοποιείς το Θεραπευτήριο ή τα Θεραπευτήρια, τα οποία έχεις επισκεφθεί και έχεις κάνει εξετάσεις ή έχεις νοσηλευτεί στο παρελθόν.

3. Συμπληρώνεις τα απαιτούμενα προσωπικά σου στοιχεία αλλά και τα στοιχεία επικοινωνίας σου

4. Ενεργοποιείς το πεδίο εάν επιθυμείς να ενημερώνεσαι για τις υπηρεσίες των Θεραπευτηρίων του Ομίλου HHG

5. Στο email που δήλωσες στα προηγούμενα βήματα έχει σταλεί ένας κωδικός
Πληκτρολογείς τον κωδικό αυτόν ώστε να επιβεβαιώσεις το email σου.

6. Στο κινητό που δήλωσες στα προηγούμενα βήματα έχει σταλεί ένας κωδικός
Πληκτρολογείς τον κωδικό αυτόν ώστε να επιβεβαιώσεις τον αριθμό του τηλεφώνου σου.

7. Για να αποκτήσεις πρόσβαση στον ιατρικό σου φάκελο πρέπει να επιβεβαιώσεις ένα έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο)
Επιλέγεις το έγγραφο που επιθυμείς (ταυτότητα ή διαβατήριο) και είτε το ανεβάζεις στην εφαρμογή από τα αρχεία του κινητού σου είτε επιλέγεις να το φωτογραφήσεις εκείνη την στιγμή.

Προσοχή: Πρέπει να ανεβάσεις και τις δύο όψεις της ταυτότητας ή του διαβατηρίου σου σε μορφή αρχείου pdf ή jpg ή png έως 4MB.

Σε περίπτωση που δεν έχεις την ταυτότητά σου η εφαρμογή my-Ygeia σε συνδέει αυτόματα με την ψηφιακή πύλη gov.gr ώστε να συμπληρώσεις την σχετική Υπεύθυνη Δήλωση, αναγράφοντας όλα τα απαραίτητα προσωπικά σου στοιχεία.


Προσοχή: Πρέπει να πατήσεις «ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ» και να επικολλήσεις το κείμενο στην Υπεύθυνη δήλωση.
8. Ολοκλήρωσες τη διαδικασία εγγραφής!
Αφού ολοκλήρωσες την εγγραφή σου, πραγματοποιείται επεξεργασία των δεδομένων που καταχώρησες
Άμεσα θα λάβεις στο email σου ένα Username και ένα προσωρινό Password όπου και θα χρησιμοποιήσεις για να μπεις πρώτη φορά στην εφαρμογή.

Όταν εισέλθεις στην εφαρμογή my-Ygeia θα ερωτηθείς εάν επιθυμείς να αλλάξεις το Password που σου έχει δοθεί.
Συχνές ερωτήσεις για την εφαρμογή my-Ygeia
1. Τι μου προσφέρει η εφαρμογή my-Ygeia;
Η εφαρμογή my-Ygeia, είναι ο προσωπικός σου ηλεκτρονικός φάκελος υγείας και αποτελεί μια καινοτόμο εφαρμογή ψηφιακής αποθήκευσης και διαχείρισης ιατρικών εξετάσεων και δεδομένων, προσβάσιμη 24 ώρες το 24ωρο.
2. Πως μπορώ να βρω την εφαρμογή my-Ygeia;
Μπορείς να κατεβάσεις δωρεάν την εφαρμογή my-Ygeia σε κινητές συσκευές iOS & Android
Κατά την εγγραφή σου στον Προσωπικό Φάκελο Υγείας, my-Ygeia, χρειάζεται οπωσδήποτε να έχεις:
- ενεργό προσωπικό λογαριασμό e-mail
- προσωπικό αριθμό κινητού τηλεφώνου
- αστυνομική ταυτότητα
3. Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στα ιατρικά μου δεδομένα;
Η διαδικασία είναι απλή. Κατεβάζεις την εφαρμογή δωρεάν στη συσκευή σου, κάνεις την εγγραφή σου και αποκτάς πρόσβαση σε όλα τα ιατρικά δεδομένα και εξετάσεις που έχεις διενεργήσει τα προηγούμενα έτη στα Θεραπευτήρια του Ομίλου HHG (Υγεία, Metropolitan Hospital, Μητέρα Metropolitan General).
4. Η εφαρμογή my-Ygeia είναι δωρεάν;
Ναι, μπορείς να την κατεβάσεις χωρίς χρέωση σε κινητές συσκευές iOS & Android.
5. Έχω πρόσβαση στα ιατρικά μου δεδομένα όλες τις ώρες;
Ναι, η εφαρμογή my-Ygeia, σου παρέχει πρόσβαση στα ιατρικά σου δεδομένα 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.
6. Πόσος χρόνος χρειάζεται μετά την εγγραφή ώστε να αποκτήσω πρόσβαση στα δεδομένα μου;
Αφού ολοκληρώσεις τη διαδικασία εγγραφής σου στην εφαρμογή my-Ygeia, εντός των επόμενων 24 ωρών θα έχεις πρόσβαση στον ιατρικό σου φάκελο.
7. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης στην εφαρμογή my-Ygeia. Τι κάνω;
Άνοιξε την εφαρμογή και επίλεξε το κουμπί «Ξέχασα τον κωδικό μου». Αυτόματα θα λάβεις οδηγίες στο email που είχες καταχωρήσει κατά την εγγραφή σου, για να δημιουργήσεις νέο κωδικό πρόσβασης.
8. Θέλω να αλλάξω τον κωδικό μου. Μπορώ;
Ναι, έχεις τη δυνατότητα να αλλάξεις τον κωδικό σου όποτε εσύ το επιθυμείς. Μπαίνεις στην εφαρμογή, στο προφίλ σου και πατάς το κουμπί που αναφέρει «Αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασης».
9. Αν δεν έχω την ταυτότητα μου, μπορώ να ολοκληρώσω την εγγραφή μου;
Σε περίπτωση που δεν έχεις την ταυτότητά σου, η εφαρμογή σε συνδέει αυτόματα με την ψηφιακή πύλη gov.gr ώστε να συμπληρώσεις την σχετική Υπεύθυνη Δήλωση, αναγράφοντας όλα τα απαραίτητα προσωπικά σου στοιχεία.
10. Δεν έχω ελληνική ταυτότητα. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το διαβατήριο μου;
Ναι μπορείς να χρησιμοποιήσεις το διαβατήριό σου. Παρακαλούμε βεβαιώσου ότι είναι σε ισχύ.
11. Έκανα την εγγραφή μου αλλά δεν έχω λάβει τους κωδικούς. Τι κάνω;
Αφού ολοκληρώσεις την εγγραφή σου, επιβεβαιώνεται συστημικά ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε επιτυχώς και έχουν αναρτηθεί πλήρως όλα τα απαραίτητα έγγραφα πιστοποίησής σου. Αυτή η διαδικασία ενδέχεται να διαρκέσει έως και 12 ώρες. Εάν μετά το πέρας 12 ωρών δεν λάβεις τους κωδικούς σου, παρακαλούμε έλεγξε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σου ή επικοινώνησε μαζί μας στο 210 6867 955.
12. Έκανα λάθος κατά την εγγραφή μου ή επισύναψα λάθος αρχείο. Τι να κάνω;
Σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους, ένας εξειδικευμένος συνεργάτης θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σου ώστε να σου δώσει οδηγίες.
13. Ποσό ασφαλείς είναι η εφαρμογή my-Ygeia;
Η εφαρμογή my-Ygeia διασφαλίζει απόλυτα την προστασία των προσωπικών δεδομένων και δεδομένων υγείας του ασθενή, αφού εφαρμόζει αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας και πρόσβαση παρέχεται μόνο στον κύριο χρήστη, καθώς και σε εξουσιοδοτημένους χρήστες από τον ίδιο.
14. Πως μπορώ να δω τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου;
Μπαίνεις στην εφαρμογή my-Ygeia, επιλέγεις το ιατρικό σου ιστορικό, και στη συνέχεια επιλέγεις τη Μονάδα Υγείας, που πραγματοποίησες την εξέτασή σου. Εκεί σου εμφανίζονται όλα τα αποτελέσματα των εξετάσεών σου τα οποία μπορείς να τα κατεβάσεις σε μορφή pdf αρχείου.
15. Πως μπορώ να δω τις απεικονιστικές μου εξετάσεις;
Μπαίνεις στην εφαρμογή my-Ygeia, επιλέγεις το ιατρικό σου ιστορικό, και στη συνέχεια επιλέγεις τη Μονάδα Υγείας, που πραγματοποίησες την εξέτασή σου. Εκεί σου εμφανίζονται όλα τα αποτελέσματα των εξετάσεών σου. Πατώντας επάνω στο όνομα της εξέτασής σου, εμφανίζεται η επιλογή «ΠΡΟΒΟΛΗ» και στη συνέχεια εμφανίζονται οι εικόνες των απεικονιστικών εξετάσεων.
16. Γιατί δεν βλέπω τις εξετάσεις μου;
Τα αποτελέσματα των εξετάσεών σου, αναρτώνται στην εφαρμογή my-Ygeia εφόσον έχουν ολοκληρωθεί και εκδοθεί από το εκάστοτε Τμήμα.
17. Δεν μπορώ να κατεβάσω τα αποτελέσματα των εξετάσεων μου. Τι να κάνω;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε πρόβλημα, μπες στο προφίλ σου, πάτησε το κουμπί «Χρειάζεστε βοήθεια;» και άμεσα ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σου.
Εναλλακτικά θα μπορούσες να καλέσεις στο τηλέφωνο 210 6867 955 ή να αποστείλεις email στο HelpDeskPHR@hygeia.gr.
18. Πως μπορώ να αποθηκεύσω ή να αποστείλω μέσω της εφαρμογής my-Ygeia τα αποτελέσματα των εξετάσεών μου;
Μπαίνεις στην εφαρμογή my-Ygeia, επιλέγεις το ιατρικό σου ιστορικό, και στη συνέχεια επιλέγεις τη Μονάδα Υγείας, που πραγματοποίησες την εξέτασή σου. Εκεί σου εμφανίζονται όλα τα αποτελέσματα των εξετάσεών σου. Δίπλα από την εξέταση υπάρχει το εικονίδιο του pdf, πατώντας το κατεβαίνει αυτόματα το αρχείο στη συσκευή σου.
my - Ygeia web
Στον Ηλεκτρονικό φάκελο υγείας υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης και από τον υπολογιστή μέσω browser.
Απαραίτητη προϋπόθεση ο χρήστης να έχει κάνει την εγγραφή του στο my-Ygeia από την εφαρμογή στο κινητό του.
- Το link της υπηρεσίας από τον υπολογιστή είναι my-ygeia.gr.
- Τα στοιχεία σύνδεσης του χρήστη είναι τα ίδια με αυτά που έχει ήδη δηλώσει στην εφαρμογή my-Ygeia στο κινητό του.
- Η πρόσβαση στο συγκεκριμένο link μέσω browser γίνεται από οποιαδήποτε συσκευή (υπολογιστή, tablet κλπ.)
- Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να κατεβάσει τις απεικονιστικές του εξετάσεις.
Κοινοποίηση Ιατρικού Φακέλου
Η λειτουργία αυτή επιτρέπει στον χρήστη να κοινοποιήσει τον ιατρικό του φάκελο σε οποιονδήποτε επαγγελματία υγείας που χρειάζεται να δει το ιατρικό ιστορικό του.
Απλώς, επιλέγει το όνομα του επαγγελματία υγείας που ήδη υπάρχει στο σύστημα ή συμπληρώνει το email του/της και έπειτα θα του/της σταλούν οδηγίες για να συνδεθεί.
Ο επαγγελματίας υγείας θα συνδεθεί και θα μπορεί να πλοηγηθεί στον ιατρικό φάκελο.
Ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να απενεργοποιήσει τις κοινοποιήσεις πατώντας στο κουμπί «απενεργοποίηση» στον επαγγελματία που θέλει να αφαιρέσει.
Για λόγους ασφαλείας, η προκαθορισμένη διάρκεια της κάθε κοινοποίησης είναι για 2 εβδομάδες, η οποία μπορεί να ανανεωθεί από τον χρήστη, είτε να παυθεί οποιαδήποτε στιγμή.